تجلیل از دانشجویان محجبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در روز میلاد امام رضا(ع)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در روز پایانی دهه کرامت و همزمان با ولادت باسعادت امام رضا (ع ) از دانشجویان محجبه این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با دهه کرامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز در طول این ایام همراه و همگام با سایر واحد های دانشگاهی کشور برنامه های متنوعی را برپا نمود . اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در صبح روز پایانی دهه کرامت و مقارن با ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا ( ع ) با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از 30 تن از دانشجویان محجبه این واحد قدردانی به عمل آورد که این اقدام در راستای تشویق و ترغیب بیشتر دانشجویان به رعایت موازین شرعی به ویژه حجاب اسلامی صورت پذیرفت.

همچنین برپایی مراسم مولودی خوانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرانزلی؛ از دیگر برنامه های گرامیداشت روز ولادت امام مهربانی ها بود که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به اجرا درآمد و طی آن از 2 تن از کارکنان محجبه و نیز 2 دانشجوی برتر این واحد دانشگاهی در عرصه علمی و اخلاقی تجلیل شد.
گفتنی است فاصله زمانی یکم ذی القعده؛ سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها ) تا یازدهم این ماه؛ سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا ( علیه السلام ) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

20101

کد خبر: 669878

وب گردی

وب گردی