رقابت با تخریب از نظر اصولگرایان واقعی فرق دارد/منافع ملی نباید زیر سایه مصالح سیاسی باشد

حزب موتلفه اسلامی به عنوان یکی از ریشه دارترین گروه های سیاسی که فعالیت دارد، حضوری جدی در تحرکات انتخاباتی جبهه اصولگرایی خواهد داشت تا از این طریق وظیفه اش نسبت به انقلاب و نظام را ادا کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان ،قائم مقام بین الملل موتلفه اذعان دارد که جبهه اصولگرایی در انتخابات 96 به اتحاد خواهد رسید و با یک کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین ادامه می دهد: جریان اصولگرایی سلیقه های مختلفی را شامل می شود و به همین دلیل طبیعی است که نتوان انتظار داشت، همیشه نظرات یکسانی طرح شود که این موجب می شود تا گاهی در انتخابات نتوانیم با کاندیدا یا لیستی مشترک حاضر شویم.

وی افزود: اما با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تاکید داریم تا در مدت زمان باقی مانده فضایی به وجود آید تا گزینه اصلح را در معرض رای عموم بگذاریم و از این طریق بتوانیم بعد از 4 سال دوباره مسئولیت اجرایی کشور را به عهده رییس دولتی اصولگرا ببینیم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: ما در جریان اصولگرایی نقدهایی جدی به دولت یازدهم داریم که امیدوارم دولتی ها هر چه زودتر نواقص را برطرف کنند، اما این دلیل نمی شود که خدای ناکرده درصدد تخریب دولت برآییم و اصول را زیر پا گذاریم. از نظر اصولگرایان واقعی بحث رقابت با تخریب فرق دارد و هیچ گاه حاضر نمی شویم تا منافع ملی را زیر سایه مصالح سیاسی قرار بدهیم.

ترقی همچنین تاکید دارد : حزب موتلفه اسلامی به عنوان یکی از ریشه دارترین گروه های سیاسی که فعالیت دارد، حضوری جدی در تحرکات انتخاباتی جبهه اصولگرایی خواهد داشت تا از این طریق وظیفه اش نسبت به انقلاب و نظام را ادا کند.

201/205

کد خبر: 669908

وب گردی

وب گردی