رستمیان: ایجاد فضای زود هنگام انتخاباتی مسائل مردمی را به حاشیه می‌راند

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فضای انتخاباتی زود هنگام در کشور به جای اینکه توجه را بر روی رفع مشکلات مردم و موانع تولید و اشتغال متمرکز کند، سبب به حاشیه راندن آن ها می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علی رستمیان در خصوص برگزاری جلسات انتخاباتی زودتر از موعد، اظهار داشت: هنوز زود برای وارد کردن کشور به فضای انتخاباتی زود است. معتقدم که کاندیداهای احتمالی باید اجازه دهند که در فضای انتخاباتی مسائل اجرائی و کارهای مرتبط با امور مردم گم نشود.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از افراد فعالیت های انتخاباتی خود را از حدود 6 ماه پیش کلید زده‌اند که متاسفانه این اقدامات سبب می شود تا فضای کشور بیشتر از حد معمول انتخاباتی شود و این به نفع هیچ کس نیست.

نایب‌ رئیس کمیسیون‌ اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب هنوز موقعیت را برای تبلیغات انتخاباتی زود میدانند و لازم است که افراد در زمان قانونی وارد این عرصه شوند.

رستمیان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی و اجرائی با توجه به شرایط موجود می توانند تذکر بدهند و می توانند این موضوع را در پرونده انتخاباتی آن ها ثبت کنند، متذکر شد: ایجاد فضای انتخاباتی زود هنگام در کشور به جای اینکه توجه را بر روی رفع مشکلات مردم و موانع تولید و اشتغال متمرکز کند، سبب می شود تا اصل قضیه تحت پوشش موضوعی قرار می گیرد که هنوز لازم نیست، وجود داشته باشد.

وی افزود: افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا می شوند، قطعا نیاز به مطرح شدن، ندارند و بهتر است در این شرایط از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

202/201

کد خبر: 669953

وب گردی

وب گردی