معاون اول رییس جمهور به مدال آوران  المپیک ریو تبریک گفت

معاون اول رییس جمهوری با تبریک به کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سعید عبدولی مدال آوران ایران در المپیک ریو تاکید کرد: بدون تردید ملت قدرشناس ایران هیچگاه افتخار آفرینی های آنان به ویژه حمید سوریان این کشتی گیر فرنگی کار با اخلاق را از یاد نخواهد برد.

به گزارش ایسکانیوز ، اسحاق جهانگیری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در تاریخ پرافتخار و پرفراز و نشیب این سرزمین کهن، پهلوانان همواره مورد تکریم و احترام ملت بزرگ ایران بوده اند.


وی تاکید کرد: در فرهنگ این مرز و بوم پهلوانی با معیار و محک اخلاق سنجش می شود نه با برد و باخت در صحنه رقابت و یا کسب مدال. محبوبیت پهلوانانی همچون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی نزد ملت ایران مؤید این مدعاست.


جهانگیری افزود: این روزها که جهان شاهد برگزاری رقابت های ورزشی المپیک ریو است، چشم ملت ایران به هنرنمایی قهرمانان غیرتمند کشور دوخته شده است. اگرچه تاکنون در رشته های مختلف ورزشی به رغم تلاش تحسین برانگیز، عده ای از ورزشکاران خوب کشورمان همچون پهلوان عزیز حمید سوریان در این مسابقات رقابت را واگذار کرده اند اما این اتفاق، چیزی از شایستگی ها و توانمندی های ذاتی این قهرمانان سرافراز میهن مان کم نمی کند و بدون تردید ملت قدرشناس ایران هیچگاه افتخار آفرینی های آنان به ویژه این کشتی گیر فرنگی کار با اخلاق را از یاد نخواهند برد.

اوبا ضمن تبریک به کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سعید عبدولی یادآور شد: انتظار داریم سایر ورزشکاران حاضر در این رقابت ها با سخت کوشی و حمیّت خود موفق به کسب مدال و جایگاه قهرمانی شده و دل ملت قدردان ایران را شاد کنند.


وی برای همه ورزشکاران کشورمان که در میدان های ورزشی و در ادوار مختلف افتخارآفرینی کرده اند به ویژه برای ورزشکاران حاضر در رقابت های المپیک ریو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

203/201

کد خبر: 669995

وب گردی

وب گردی