حسینعلی امیری اعلام کرد:  اصلاحیه لایحه بودجه 95 در دستور کار مجلس

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: اصلاحیه لایحه بودجه 95 برای تصویب نهایی در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری اظهار امیدواری کرد با تصویب بودجه 95 در سال جاری و با پشتیبانی همه جانبه دولت گام های مهمی در زمینه اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار کشور برداشته شود.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون با ارائه لوایح و قوانین متعدد به مجلس برای رفع موانع و لغو برخی از قوانین دست و پاگیر گام های بلندی برداشته است.
امیری با بیان اینکه دولت و مجلس با هم تعامل مثبت دارند گفت: مجلس شورای اسلامی همکاری مناسبی با دولت در بررسی لایحه بودجه سال 95 کشور داشته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در خصوص روابط مجلس و دولت در دوره جدید گفت: خدمت به مردم و کشور از اهداف مشترک مجلس و دولت است و در چنین شرایطی قطعا 2 قوه همکاری و تعامل خوبی با هم دارند.
امیری ابراز کرد: دولت یازدهم برنامه های خود را بر مبنای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کرده و با اجرای این سیاست به دنبال رفع مشکلات و معضلات کشور است.
وی اظهار داشت: رشد و توسعه اقتصادی کشور با هدف رفع معضلات و مشکلات ناشی از آن، از مهمترین برنامه های کاری دولت یازدهم است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید یک دولت قانونمدار است گفت: گزارش رئیس جمهوری در جمع مردم کهگیلویه و بویراحمد شفاف و صادقانه بوده است.
کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی و کرمانشاه سفر کرده است.
رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی روز یکشنبه 24مرداد 95 به کهگیلویه وبویراحمد سفر کردند.

202/201

کد خبر: 669997

وب گردی

وب گردی