اسامی 14 ملی‌پوش فوتسال 26 مردادماه اعلام می‌شود

اسامی بازیکنان اعزامی تیم ملی فوتسال ایران به اردوی تایلند سه‌شنبه 26 مردادماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال گفت: بعد از پایان هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور، اسامی 14 بازیکن اعزامی به تایلند سه شنبه شب (26 مرداد ماه ) از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد تا پس از برگزاری یک جلسه تمرین، روز 27 مرداد ماه تهران را به مقصد تایلند ترک کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه در اردوی دو روزه ای که هفته گذشته برگزار شد و وضعیت بازیکنان و عملکردشان را ارزیابی کردیم، قرار شد تا برخی از بازیکنان که مصدوم بودند، دوره درمانی خود را سپری کنند تا ما را در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا همراهی کنند.
وی افزود: پس از انجام سه بازی با قرقیزستان، ژاپن و تایلند روز 4 شهریور ماه به تهران باز خواهیم گشت و روز 5 شهریورماه به مشهد مقدس سفر می کنیم تا دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان برگزار کنیم.
مدیر فنی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: تمام هدف کادر فنی و مجموعه فدراسیون و کمیته فوتسال این است که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم آورد تا در بازیهای جام جهانی کلمبیا عملکرد موفقی داشته باشیم. ما از هیچ تلاشی را برای حمایت از تیم ملی دریغ نمی کنیم تا تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در دیدارهای پیش رو به دست آوریم.

603/601

کد خبر: 670022

وب گردی

وب گردی