لوزانو: امیدوارم مصاف‌مان با ایتالیا بازی سال والیبال ایران باشد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم مصاف‌مان با ایتالیا بازی سال والیبال ایران باشد و بتوانیم سوپرایز داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست 3 بر صفر برابر روسیه اظهار داشت: در هر سه ست با اشتباهات زیادی بازی را شروع کردیم و این موضوع کار را برای‌مان سخت کرد. در وقت‌های استراحت ست اول و سوم تاکید کردیم که این اشتباهات‌مان زیاد است و باید کم کنیم. با دفاع روی تور و توپ‌گیری عقب زمین تا حدودی نتیجه را جبران کردیم، اما این امر در ابتدای کار باعث می‌شد کار سخت شده و فشار زیاد شود.
وی ادامه داد: روسیه بسیار خوب بازی کرد. آنها ظرفیت‌های تاکتیکی بالایی دارند، اما به هر حال این بازی تمام شده است و باید به فکر مسابقات بعدی باشیم. امیدوارم که از این بازی درس‌های زیادی گرفته باشیم و از این درس‌ها برای بازی‌های بعدی استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی با ایتالیا خاطرنشان کرد: قبل از هر چیزی باید بدانیم که ایتالیا بسیار قدرتمند است؛ آنها تیم بسیار خوبی هستند که تجربه بالایی هم دارند. اگر بتوانیم با 100درصد توان بازی کنیم و ایتالیا را تحت فشار قرار دهیم و امکان دارد که بتوانیم سوپرایز داشته باشیم. امیدوارم که مصاف ایران و ایتالیا بازی سال برای والیبال ایران باشد. باید بازیکنان را آماده کنیم و از حالا ملی‌پوشان را آماده کنیم.
لوزانو درمورد اشتباهات ملی‌پوشان در زدن سرویس و تغییرات متوالی در ترکیب ایران، عنوان کرد: فکر می‌کنم که احتیاج داریم که تمام ملی‌پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و نیاز است که آنها هم در چنین شرایطی قرار بگیرند. چون محمودی زیاد بازی کرده بود باید کمی هم استراحت می‌کرد. چون تیم 12 نفر است آنها باید بتوانند در لحظات مختلف به تیم کمک کنند. این فرصت خوبی بود که از تمام بازیکنان استفاده کنیم تا بدانیم که کدام یک از آنها می‌توانند در ادامه بیشتر به ما کمک کنند، اما ممکن است افرادی که در شرایط المپیک قرار نداشته باشند نتوانند به صورت دقیق اوضاع را درک کنند.

607/601

کد خبر: 670094

وب گردی

وب گردی