واحد نجف آباد، میزبان همایش سراسری کانون های خانه و دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، هشتم و نهم شهریور ماه امسال میزبان کانون های خانه و دانشگاه خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، حسین سلیمانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در خصوص کانون های خانه و دانشگاه گفت: بر اساس دستور العمل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تمام واحد های جامع موظف به تشکیل کانون خانه و دانشگاه هستند.

وی افزود: ارتباط و تعامل بین مسولین فرهنگی دانشگاه با خانواده دانشجویان، مشارکت پذیری دانشگاه از طریق همکاری با خانواده دانشجویان، آشنایی خانواده دانشجویان با ضوابط و مقررات فرهنگی دانشگاه، شناسایی خانواده های صاحب نظر در مسائل فرهنگی و افزایش توانمندی ها و مهارت های خانواده دانشجویان و استفاده بهینه از ظرفیت آنها از مهم ترین اهداف تشکیل کانون های خانه ودانشگاه است.

سلیمانی با اشاره به برگزاری همایش سراسری کانون های خانه و دانشگاه خاطر نشان کرد:«دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه به عنوان دبیرخانه دائمی همایش سراسری کانون های خانه و دانشگاه انتخاب شده است و در شهریور ماه امسال به مدت 2 روز این همایش را برگزار می کند. که شرکت کنندگان می توانند از مباحث مطرح شده در کارگاه هایی مانند خانه و دانشگاه عرصه پیوند فرهنگ و دانش، ارتقاء جایگاه و کارکرد خانواده، مهارت های برقراری ارتباط موثر، آگاهی از آسیب های اجتماعی و اهمیت خانواده از منظر قرآن و اهل بیت (ع) استفاده کنند.»

وی افزود:« خروجی این همایش می تواند برای کلیه دانشگاه ها و کانون ها مثمر ثمر باشد. تجربه واحد نجف آباد در این زمینه بسیار موثر بوده است. ما با ارتباطی که با خانواده دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی بر قرار می کنیم، توانسته ایم مسائل و مشکلات دانشجویان را به حداقل ممکن برسانیم و از این طریق توانسته ایم قدم های مثبتی در راستای ارتقاء سلامت و سطح علمی دانشجویان و دانشگاه برداریم.

20101

کد خبر: 670121

وب گردی

وب گردی