دستاوردها و امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به خانواده های دانش آموزان معرفی خواهد شد.

به گزترش ایسکانیوز، عبدالله هادی ، رییس واحد مبارکه با تاکید براین که دانشگاه و آموزش و پرورش دو ارکان مهم در توسعه فرهنگی- تربیتی جامعه محسوب می شوند،خاطرنشان کرد: علی رغم وجود استادان مجرب و امکانات مناسب مانند محیط های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کارگاه­ها و آزمایشگاه­ها، متاسفانه به دلایل مختلف اجتماعی از قبیل کاهش جمعیت دانشجو در شهرستان و رقابت برخی دانشگاه­ها، این واحد دانشگاهی با پذیرش کم دانشجو مواجه است.

هادی بنابراین کمر همت بسته و با توان هر چه تمام تر تلاش کنیم تا علاقمندان به ادامه تحصیل به سمت این دانشگاه هدایت شوند.

وی افزود : با تلاش فراوان و با هدف فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته های پر طرفدار و مورد نیاز کشور، برای سال تحصیلی 96-95 تعداد 50 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون و 48 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 4 رشته در مقطع دکتری در واحد مبارکه راه اندازی شده تا علاقمندان بتوانند بدون دغدغه و آرامش خاطر در کنار خانواده به تحصیل ادامه دهند.

رییس واحد مبارکه گفت : درهای این دانشگاه به روی تمامی داوطلبان ورود به دانشگاه و دانش آموزان دبیرستانی به ویژه دانش آموزان مدارس سما برای بازدید از محیط های آموزشی، فرهنگی، آزمایشگاه­ها، کارگاه­ها، سایت­ها، فضاهای ورزشی و . . . باز است.

در پایان دکتر هادی تصریح کرد : امید است با تعهد و دلسوزی برای عبور از مشکلات کنونی و نیز آبادانی شهرمان بکوشیم و اجازه ندهیم این دانشگاه که بسان ثروت بزرگی برای شهرستان به شمار می رود تضعیف شود.

20101

کد خبر: 670122

وب گردی

وب گردی