آخرین عضو باند سرقت مسلحانه سرپل ذهاب دستگیر شد/ دراین عملیات یک پلیس شهید شد

آخرین عامل سرقت مسلحانه از طلافروشی سرپل ذهاب که به شهادت مامور نیروی انتظامی منجر شده بود، از سوی پلیس کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اعتماد ماموران پیش از این موفق شده بودند سه نفر از سارقان را بازداشت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه با اشاره به دستگیری متهم در اطراف پایتخت گفت: «شنبه شب طی عملیاتی سه نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه از طلافروشی دستگیر شدند اما آخرین عضو باند به سمت تهران متواری شد که او نیز پس از شناسایی مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی به دام افتاد.»
پنجشنبه گذشته (٢١ مرداد) یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان امام سرپل ذهاب رخ داد. فیلمی کوتاه از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که سارقان را در حالی نشان می‌دهد که یک گونی سفید و دو ساک پر از طلا در دست دارند. در این سرقت که با شلیک گلوله از کلاشینکف سارقان همراه بود، آقای محمدی، مامور پلیس حاضر در محل به شهادت رسید و صاحب طلافروشی نیز از ناحیه پا مجروح شد.

به گفته یکی از اهالی محل به «اعتماد» سارقان نقاب به صورت داشتند و یکی از آنها مسلح به کلاشینکف بود. شهید محمدی، مامور نیروی انتظامی نیز برای خداحافظی با صاحب طلافروشی که از دوستانش بود، وارد مغازه او شده بود اما به محض ورود با سه سارق مسلح روبه‌رو شد. او از سارقان خواست تا سلاح‌شان را زمین بیندازند اما یکی از آنها شروع به تیراندازی کرد که منجر به شهادت مامور پلیس شد.

پس از دستگیری هر چهار سارق، محمدرضا عدالتخواه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده سارقان مسلح خبر داده و گفته است: «سارقان طلافروشی در کمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شدند. به مردم اطمینان می‌دهیم همه عوامل پیدا و پنهان حادثه به زودی دستگیر و خارج از نوبت مجازات شوند.»

105105

کد خبر: 670131

وب گردی

وب گردی