کارنامه ی دولت یازدهم روشن است

تخریب هایی که در هفته های اخیر به کرات مشاهده شده است، نشان می دهد چهره های اصولگرا هنوز به شناخت لازمی از مردم دست پیدا نکرده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان ،عضو شورای مشورتی جبهه اصلاحات به اصولگرایان توصیه می کند:اگر بازگشت به عرصه اجرایی را هدف قرار داده اند، به جای فرافنکی به فکر ترمیم جریان خود باشند.

عبدالله ناصری در گفت و گو با خبرنگار آستان با اشاره به سیاه نمایی هایی که این روزها علیه دولت یازدهم انجام می شود، ادامه داد: تخریب هایی که در هفته های اخیر به کرات مشاهده شده است، نشان می دهد چهره های اصولگرا هنوز به شناخت لازمی از مردم دست پیدا نکرده اند.

وی در ادامه افزود:آنها در شرایطی قصد تخریب ناجوانمردانه دولت روحانی را کرده اند که با گسترش رسانه ها و مخصوصا فضای مجازی مردم آگاهی بالایی نسبت به آنچه در پیرامون خود می گذرد، دارند و طبیعی است که سیاه نمایی از هر جناحی که باشد، راهی به جزء بن بست پیدا نخواهد کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به کارنامه دولت یازدهم بیان کرد: کارنامه ای که دولت یازدهم از خود به نمایش گذاشته، روشن است و بعید به نظر می رسد که مخالفان روحانی بتوانند از این روش غیر منطقی و نا عادلانه بتوانند در انتخابات سال آتی شکستش بدهند.

وی افزود: پس بهتر است به جای زیر سئوال بردن وجهه جریان اصولگرایی که اتفاقا جریانی ریشه دار و مهم است، دنبال ترمیم فضای پر از مشکل جناح خود باشند تا بلکه به مانند همیشه در فعل و انفعالات کشور تاثیرگذار باشند و برای نظام و کشور ادای دین کنند. در این حالت است که می توانند ادعای انقلابی بودن و خدمتگذاری داشته باشند.

عبدالله ناصری تاکید کرد: اصولگرایان واقعی از اقدام علیه آرامش عمومی تبری می جویند و کارشکنان فقط عده ای افراطی هستند که به ساز مخالف اصرار دارند و نمی دانند به زودی با واکنش شدید مردم مواجه خواهند شده و به حاشیه نشینی محکوم می شوند.

205/201

کد خبر: 670157

وب گردی

وب گردی