قرارگاه اربعین در پلیس فرودگاه آغاز به کار کرد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از راه اندازی قرارگاه اربعین در فرودگاه‌های کشور به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران هوایی سفر به عتبات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردارحسن مهری درباره برنامه پلیس فرودگاه برای سفرهای هوایی به عتبات در ایام اربعین گفت: برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان و زائران قرارگاه اربعین در فرودگاه‌های کشور راه‌اندازی شده است و بر اساس آن تعداد نیروها و شیفت خدمتی پرسنا بیشتر خواهد شد.

او درباره افزایش ظرفیت فرودگاه‌ها در ایام اربعین گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده پلیس نیست اما آنچه که می‌توانم بگویم این است که بار انتظامی ما یعنی کنترل بار و مسافران و همچنین برخورد با جرایمی که ممکن است در فرودگاه‌ها رخ دهد افزایش می‌یابد.

مهری با بیان اینکه پلیس ظرفیت پذیرش مسافران را دارد، ادامه داد: ساعات حضور ماموران ما در شبانه روز و در رابطه با موضوع اربعین نیز افزایش می یابد و آموزش‌های لازم نیز در این خصوص به آنان ارائه خواهد شد.

او از خانواده‌های رائران خواست که تا حد ممکن مراسم بدرقه و استقبال از اقوام خود را در محیطی خارج از فرودگاه برگزار کنند تا مشکلی از بابت اردحام جمعیت ایجاد نشود.

20103

کد خبر: 670214

وب گردی

وب گردی