واکنش تبریزی ها به صدور حکم کمیته انضباطی

باشگاه های تراکتور سازی و ماشین سازی تبریز با اظهار تعجب از جریمه کمیته انضباطی برای دربی تبریز به صورت مشترک بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در نامه مشترک دو باشگاه تبریزی به فدراسیون فوتبال آمده است: لیگ برتر ایران روز 21 مرداد شاهد دربی زیبا و بدور از حاشیه بود که تماشاگران تیم میزبان یعنی ماشین سازی و تراکتورسازی میهمان هر دو، تیم شهر خود را بدور از هر گونه حاشیه تشویق می کردند و یکی از لذت بخش ترین لحظات ورزش را در کل کشور رقم زدند.

این بیانیه می افزاید: دو تیم فارغ از رنگهای سبز و قرمز از طرف تماشاگران هر دو طرف تشویق می شدند و بازیکنان در فضایی آری از تنش به رقابت پرداختند به همین دلیل برنده اصلی بازی تماشاگران مودب و با فرهنگ تبریزی بودند.

در ادامه این بیانیه ضمن اظهار تعجب از جریمه تماشاگران دو تیم آورده شده است: مطمئنا نباید به دوستی ها در ورزش با کج سلیقگی ضربه زد تماشگران ما در این دیدار که اصلا به دربی های پایتخت شبیه نبود با هر گل زده به تشویق تیم برنده پرداخته و بعد از آن با شعار "عیبی یوخ" به تیم بازنده روحیه می دادند.

در پایان این بیانیه ضمن اعلام وحدت میان تماشاگران پرشور دو تیم آمده است: صدور حکمی غیر عادلانه می تواند موجب ناراحتی افکار عمومی و اهالی ورزش در آذربایجان شود و با توجه به شناختی که از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران داریم مطمئن هستیم این موضوع مورد بررسی مجدد قرار گرفته و با بازبینی فیلم بازی در این خصوص تجدید نظر فرمایید.

601/ 604

کد خبر: 670215

وب گردی

وب گردی