«مبارک و قالیچه پرنده» در سه استان کشور اجرا می‌شود

هم‌زمان با شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک، تئاتر کوچک «مبارک و قالیچه پرنده» به کارگردانی حامد زحمتکش در کانون استان‌های مرکزی، خوزستان و لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کاروان تئاتر کوچک از سوی اداره‌کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این سه استان اعزام شده است.
نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» مرکز تئاتر کانون از سوی هیأت انتخاب جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک برای حضور در بخش فضای باز انتخاب شده است.
بر اساس این گزارش در این تئاتر ابوالفضل باران طلب و حامد زحمتکش به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند و ساناز عبدالرزاق، ابوالفضل باران‌طلب و غزاله غفرانی نیز بازی دهندگان عروسک‌ها هستند.
طراحی و ساخت عروسک‌ها برعهده هانیه زحمتکش و الهه میرزایی(گروه هنری خنده‌ی باران) بوده است و آهنگ‌سازی آن را نیز امیرحسین انصافی و رامین عبدالهی انجام داده‌اند.
هم‌چنین قرار است پس از اجرای نمایش«مبارک و قالیچه پرنده» در مکان‌های تعیین شده کودکان و نوجوانان برداشت‌های خود از این نمایش را نقاشی کنند تا پیام‌های تصویری این مخاطبان در آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک از اول تا هفتم شهریور 95 در مجموعه‌های مختلف در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

502502

کد خبر: 670266

وب گردی

وب گردی