کارگاه کفاشی  بازار تهران در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار و کارگاه کفاشی در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی گفت: در ساعت 11:41 امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکرها و خودروی حامل تجهیزات تنفسی واقع در خیابان خیام شمالی اعزام کردند.

او با اشاره به حضور آتش نشانان در محل ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با یک طبقه زیرزمین بود که حدود 300 متر مربع مساحت داشته و تمام فضای آن به کارگاه کفاشی و انبار نگهداری از مواد اولیه تولید کیف و کفش اختصاص داده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حریق از زیرزمین این ساختمان به مساحت حدود 150 متر مربع آغاز شده و به طبقات فوقانی نیز سرایت کرده بود گفت: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و عملیات مهار و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند؛ اما با توجه به اینکه محل مملو از چسب، تینر و دیگر مواد اشتعال زا بود اطفای حریق با مشکلاتی روبرو بود اما آتش نشانان موفق شدند در زمانی کوتاه از توسعه و سرایت حریق به اماکن مجاور جلوگیری کرده و مدتی بعد نیز آن را به طور کامل مهار و اطفا کنند.

ملکی خسارت مالی ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

او با بیان اینکه هم اکنون عوامل آتش نشانی مشغول عملیات تخلیه دود و اطفای حریق هستند گفت: تا دقایقی دیگر عملیات آتش نشانان در این محل به اتمام می‌رسد.

20103

کد خبر: 670291

وب گردی

وب گردی