حقوق هلال احمر را در در پرونده شرکت رشد  پیگیری می کنیم

پرونده شکایت هلال احمر از مدیرعامل وقت شرکت «رشد» این روزها در حالی رسانه‌ای شده است که مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به دور از هر گونه حاشیه‌سازی و جنجال، حقوق هلال احمر را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا دکتر جواد فلاح درباره شکایت هلال احمر از مدیرعامل شرکت رشد وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در آلمان، گفت: ما در فضایی آرام و به دور از جنجال و سیاسی کاری به دنبال حق هلال احمر هستیم و به هیچ وجه به دنبال حاشیه سازی نیستیم. ما حقوق هلال احمر را می‌خواهیم.

او با تاکید بر اینکه درباره جزئیات شکایت این پرونده قضایی اظهار نظری نمی‌کنم و هنوز درباره این پرونده محکومیت قطعی داده نشده است، گفت: خوشبختانه دستگاه قضا به خوبی پیگیر این موضوع است و از رسیدگی خوب و سریع دستگاه قضا تشکر می‌کنیم. این پرونده به هر نتیجه‌ای که برسد باید حکم قانونی را بپذیریم.

فلاح با بیان اینکه شرکت رشد متعلق به سازمان تدارکات هلال احمر به تهیه دارو و تجهیزات از آلمان کمک می‌کرد، افزود: به دلیل مشکلات و اختلافی که در زمان مدیرعامل وقت این شرکت ایجاد شد، کار این شرکت متوقف شده است و در حال حاضر قانون پیگیر مباحث مطرح شده در آن زمان است.

او افزود: این مسائل و مشکلات ایجاد شده به قانون ارجاع داده شده است. ما مستندات را در اختیار مراجع قضایی قرار داده‌ایم و قانون خود پیگیر موضوع است.

فلاح در پایان گفت: مجددا تاکید می‌کنم که در این پرونده به دنبال جنجال سازی، حاشیه سازی و سیاسی کاری نیستیم و تنها حقوق هلال احمر را پیگیریم.

105105

کد خبر: 670315

وب گردی

وب گردی