به لطف دانشگاه آزاد اسلامی داوطلبان می توانند رویای خود را آزادانه انتخاب کنند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخاب رشته و لزوم آگاه سازی و اطلاع رسانی به داوطلبان ورود به دانشگاه ها، از روابط عمومی های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواست با جدیت پیگیر اجرای بخشنامه تکریم و هدایت تحصیلی باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انشگاه آزاد اسلامی، حسین منوری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی عملاً سد کنکور را شکسته است، گفت: به این ترتیب یک بار روانی بزرگ از دوش داوطلبان و خانواده های آنها برداشته شده است.

او افزود: روابط عمومی های دانشگاه ازاد اسلامی باید به صورت شفاف، صادقانه و با حفظ شئونات این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، اذهان داوطلبان را نسبت به امکانات، تسهیلات و ویژگی های واحدهای دانشگاهی و نیز رشته های تحصیلی روشن کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در اطلاع رسانی شفاف و صادقانه دارند، تأکید کرد: در این ایام اجرای بخشنامه مربوط به تکریم، اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه ها، برای دانشگاه یک اولویت محسوب می شود.

منوری ضمن تشکر از همکاران خود در روابط عمومی های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، آنها را خطاب قرار داد و خواست با جدیتی بیش از پیش به رسالت واقعی خود در مقابل جامعه وسیع مخاطبان عمل کنند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد با شرایط جدیدی که به لطف دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است و با از بین رفتن سد کنکور، داوطلبان و خانواده ها با آرامش بیشتر و دست بازتر، صرفاً براساس علاقه و نه بخت و اقبال، رویای خویش را آزادانه انتخاب کنند.

20101

کد خبر: 670326

وب گردی

وب گردی