وزارت اطلاعات: صبر آزادگان مقاوم و سربلند فراموش نشدنی است

وزارت اطلاعات در پیامی ضمن گرامی داشت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تاکید کرد: صبر آزادگان مقاوم و سربلند، برای کشور فراموش نشدنی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این پیام آمده است: اسارت و زندان از دردناک ترین روزهای عمر هر انسانی است و چه سخت تر این که اسارت توام با رنج و تعب و شکنجه جسمی و از آن بالاتر شکنجه های روحی باشد.
در ادامه این پیام تصریح شده است: اما در این سرزمین مقدس چه بسیار انسان های وارسته و پاکی که در دفاع از دین و خاک و ناموسشان بدون هیچ مطالبه ای به چنگال ستمکارترین افراد درآمدند و چه سرافرازانه با تاسی به امام و سرورشان حضرت موسی الکاظم علیه السلام مقاومت کردند و به لطف حق پیروز شدند.
وزارت اطلاعات در این پیام یادآور شد: بیست و ششم مردادماه هر سال یادآور روزهای سخت دلاورانی است که بی مزد و منت و با انگیزه شهادت گرفتار اسارت شدند و پس از سال ها صبر و استقامت شکوهمندانه به سرزمین مقدسشان بازگشتند.
وزارت اطلاعات در پایان این پیام ضمن تبریک و گرامی داشت این روز خطاب به آزادگان مقاوم و سربلند تصریح کرد: صبر شما برای کشور فراموش نشدنی است.

201/201

کد خبر: 670335

وب گردی

وب گردی