کتاب «تخمین تلاش در پروژه‌های نرم افزاری» از سوی استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر منتشر شد

عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اعلام انتشار کتاب «تخمین تلاش در پروژه‌های نرم افزاری»  گفت: مهندسی نرم افزار، یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت است.

وحید خطیبی، مهندسی نرم‌افزار را یک رویکرد ارزشمند جهت ایجاد، توسعه و نگهداری نرم‌افزار دانست و افزود: فرآیند مهندسی نرم‌افزار، اغلب شامل مراحل تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است که با به‌کارگیری روش‌های فنی و علمی از علوم مهندسی موجب تولید نرم‌افزاری با کیفیت در طول یک فرآیند انتخابی مناسب پروژه می شود.

پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی استان کرمان با اشاره به اینکه امروزه، نرم‌افزار از گران‌ترین عناصر یک سیستم کامپیوتری به شمار می‌رود گفت: در این کتاب سعی شده تا با معرفی انواع مدل‌های تخمین تلاش همچنین به‌کارگیری ابزارهایی در این زمینه بتوان مدلی مناسب برای محاسبه میزان دقیق تلاش نرم‌افزار انتخاب کرد.

خطیبی از همکاری بهروز صادقی، الناز ایرانمنش و زهرا شهپر در تالیف این کتاب قدردانی کرد و گفت: کتاب «تخمین تلاش در پروژه‌های نرم افزاری» به تیراژ 1000 نسخه و در 145 صفحه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، کسب عنوان «پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی استان کرمان» در سال 1394؛ ارائه مقالات متعدد در مجامع داخلی و بین المللی و ژورنال‌های با رتبه ‏ISI وWOS ؛ اجرای 13 طرح پژوهشی، تالیف و ترجمه 6عنوان کتاب؛ کسب عنوان پژوهشگر برتر واحد بردسیر طی سال‌های 1390 و1391 و 1392، کسب عنوان پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی منطقه هفت در سال1391، نویسنده بهترین مقاله گروه فنی و مهندسی منطقه هفت در سال 1392 و 1394 و کسب جایزه بهترین دانشجوی دوره دکترا دانشگاه UTM در سال 2013 از جمله افتخارات پژوهشی این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است. همچنین از سوابق اجرایی وی می توان به «مدیر گروه کامپیوتر»، «معاون پژوهشی» و «معاون آموزشی و دانشجویی» دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز اشاره کرد.

20101

کد خبر: 670344

وب گردی

وب گردی