جایزه دکتر معتمدنژاد به همت انجمن متخصصان روابط عمومی هر سال به چهره های علمی حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور اعطا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، مراسم اهداء جایزه پروفسور کاظم معتمدنژاد، به منظور پاس داشت و زنده نگاه داشتن نام و شان علمی این چهره علمی کشور به شخصیت های علمی درحوزه ارتباطات و روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می گردد.

در آخرین جلسه هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی که دیروز دوشنبه ۲۵ مرداد با حضور اعضاء هیات مدیره و برادر زنده یاد معتمدنژاد برگزار شد، مقرر شد جایزه پرفسور کاظم معتمدنژاد در دو سطح ملی و بین المللی هر ساله در سالگرد یا روز ملی روابط عمومی و ارتباطات ۲۷ اردیبهشت ماه هر سال، توسط انجمن مذکور و با مشارکت سازمان ها، دانشگاه ها، اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی به افراد منتخب اعطا شود.

مرحوم پرفسور کاظم معتمدنژاد که به عنوان پدر علم ارتباطات در ایران شناخته شده، نقش موثر و تعیین کننده ای در تاسیس و راه اندازی رشته دانشگاهی روابط عمومی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران داشته و خدمات علمی و ارزنده ای را برای توسعه اعتلای علم ارتباطات و روابط عمومی انجام داده است.

502502

کد خبر: 670345

وب گردی

وب گردی