گاهنامه تخصصی "رهیافت های نوین در صنعت برق" در واحد بجنورد منتشر شد

اولین شماره گاهنامه تخصصی برق با عنوان "رهیافت های نوین در صنعت برق" به همت معاونت پژوهش و فناوری واحد بجنورد منتشر شد.        

به گزارش ایسکانیوز، در اولین شماره گاهنامه تخصصی برق که به همت انجمن علمی برق و مهندسی پزشکی منتشر شده است به موضوعاتی همچون آشنایی با فدراسیون بین المللی انجمن های مخترعان، زندگی نامه نیکو تسلا، معرفی نیروگاه های تلمبه ذخیره ای در سیتم قدرت، اصول کلی، کاربردها و چالش های شبکه های حسگر بی سیم و بررسی اینورترها پرداخته شده است.

از دیگر مطالب مندرج در این گاهنامه می توان به معرفی مدارات مجتمع قابل برنامه ریزیFPGA ، پیشنهاد روشی برای پیش بینی سری های زمانی بار قدرت در کوتاه مدت بر اساس شبکه عصبی، حشره رباتیک هوشمند اشاره کرد.

در این شماره نرم افزارANSYS معرفی شده است؛ نرم افزاری که می تواند مورد استفاده تمام دانشجویان و مهندسان گرایش های مختلف برق، مکانیک و عمران و ... قرار گیرد. این نرم افزار، مهندسان و طراحان را قادر می سازد تا به راحتی بهینه سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی ، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه سازی های مد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.

صاحب امتیاز گاهنامه تخصصی "رهیافت های نوین در صنعت برق" معاونت پژوهش و فناوری، مدیر مسئول امین سبحانی، سردبیر مجید سلیمانی و اعضای تحریریه آن پوریا وحیدی برجی، مسعود الهی، امین طالب خواه و عکاس و خبرنگار این گاهنامه حامد موسوی نژاد، نیلوفر فخار می باشند.

طراحی جلد و صفحه آرایی نیز توسط سعید وحدانی انجام شده است.

20101

کد خبر: 670347

وب گردی

وب گردی