بنا: گریه کردم چون نتوانستم مردم را خوشحال کنم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از دلیل گریه‌اش در محوطه سالن محل برگزاری مسابقات پرده برداشت.

به گزارش ایسکانیوز، محمد بنا پس از کسب مدال برنز قاسم رضایی گفت: این مدال تحفه درویشی بود برای مردم. قاسم غیرت کرد بیشتر از این شرمنده مردم نشویم. فکرمان بیشتر از دو مدال بود اما شرمنده مردم شدم.

وی ادامه داد: با این حال دو برنز را به مردم خوب کشورم تقدیم می‌کنم. الان هر چیزی درباره مسابقات، شرایط و داوری بگویم ممکن است به عنوان بهانه تلقی شود. لندن برای من شیرین تمام شد و ریو بسیار تلخ. اگر چه همین دو مدال برنز برای کشتی فرنگی ایران بسیار خوب است اما به هر حال من شرمنده‌ام.

سرمربی تیم ملی کشتی‌فرنگی درباره اینکه اشک‌هایش مردم را ناراحت کرده خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی مثل بچه من است. در لندن من به همراه تعدادی مربی زحمت‌کش نتیجه گرفتیم الان هم بعضی‌ها ممکن است به من بگویند بعد از آن موفقیت چه تاجی به سرت زدند. من دنبال تاج و آقای خاص شدن نبودم، من عاشق کشتی فرنگی هستم. این بچه‌ها مثل بچه‌های خودم هستند. با هر باخت‌شان انگار که یک تکه از گوشت مرا می‌کنند.

بنا که با بغض صحبت می‌کرد، افزود: مردم ایران خیلی درد و مشکل دارند و با موفقیت ورزشکاران از ته‌دل شاد می‌شوند. ناراحتم که نتوانستم مردم را بیشتر خوشحال کنم.

بنا با اشاره به اینکه در آینده فرصت برای جبران باقی مانده‌،‌ عنوان کرد: هیچ کس از آینده خبر ندارد. در طول سال‌هایی که بنا بود همه تلاشش را کرد که تیم ملی موفق شود. الان هم اگر مسئولیتی بر دوشم گذاشته شود باز هم با تمام توان تلاشم را می‌کنم.

601/401

کد خبر: 670400

وب گردی

وب گردی