ایمانی: اصلاح‌طلبان می‌خواهند روحانی را وامدار خود نگه دارند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سختی انتخابات سال آینده برای روحانی، از ناحیه اصولگرایان یا حتی کاندیداهای احتمالی مانند محمود احمدی‌نژاد نیست بلکه از ناحیه اصلاح‌طلبان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی ، با اشاره به ادعای برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر حرکت حسن روحانی به سمت اصولگرایان اظهار داشت: اینگونه اظهارات، نوعی بازی روانی و خط و نشان برای روحانی است.

وی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان قصد دارند به روحانی تفهیم کنند که ما تنها کسانی هستیم که از تو برای سال آینده حمایت می‌کنیم و باید حواست جمع باشد که به هیچ سمتی گرایش پیدا نکنی.

ایمانی با بیان اینکه روحانی در انتخابات 92 چندان مدیون اصلاح‌طلبان نبود عنوان کرد: اصلاح‌طلبان قصد دارند با چنین اظهاراتی، روحانی را کاملا وامدار خود نگه دارند تا روحانی سیاست های کاملا اصلاح‌طلبانه اتخاذ کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان درصدد فشار به روحانی برای انتخابات سال آینده هستند عنوان کرد: روحانی انتخابات سختی پیش روی خود دارد. برخلاف آنچه ممکن است تصور شود، این سختی از ناحیه اصولگرایان یا حتی کاندیداهای احتمالی مانند محمود احمدی نژاد نیست بلکه از ناحیه اصلاح‌طلبان و طیف هواداران دولت است.

گفتنی است؛ در هفته‌های اخیر چند تن از فعالان اصلاح‌طلب مانند حجاریان، اصغرزاده و منتجب‌نیا در اظهاراتی جداگانه، از حرکت حسن روحانی به سمت اصولگرایان سخن به میان آورده‌ و اتخاذ تصمیم مناسب برای این حرکت را به رئیس‌جمهور گوشزد کرده‌اند.

202/201

کد خبر: 670409

وب گردی

وب گردی