مدیر بخش عکس جشنواره تئاتر فجر منصوب شد

رضا معطریان به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی حکمی رضا معطریان را به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره معرفی کرد.

رضا معطریان از عکاسان عرصه حرفه ای تئاتر کشور که در دوره پیشین جشنواره نیز مدیریت مسابقه و نمایشگاه عکس را بر عهده داشت به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در حکم انتصاب معطریان تنظیم فراخوان تخصصی بخش عکس و ارائه به دبیرخانه جهت اعلام عمومی، تهیه فرم ویژه بخش عکس جهت ثبت آثار در دبیرخانه، معرفی گروه داوری به دبیرجشنواره، پیگیری و نظارت بر فرآیند انتخاب آثار برگزیده، تعیین شیوه نامه داوری آثار و پیگیری آماده سازی چاپ و انتشار مطلوب آثار با هماهنگی دبیرخانه در قالب کتاب عکس ­های برگزیده و پیگیری، هماهنگی و برگزاری نمایشگاه عکس به نحو شایسته در ایام جشنواره از جمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه این بخش ذکر شده است.

رضا معطریان متولد ۱۳۴۸ در مشهد است. او عکاسی را از سال ۱۳۶۸ در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری با روزنامه‌های ایران، همشهری، آفتاب امروز، صبح امروز و شرق آغاز کرد. رضا معطریان، عکاس خودآموخته، برنده سه جایزه اول از جشنواره مطبوعات در رشته عکس بوده و همچنین برگزاری نمایشگاه های انفرادی و جمعی در ایران و خارج از کشور از جمله فعالیت‌های این عکاس است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی یکم تا دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

502502

کد خبر: 670431

وب گردی

وب گردی