مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 95 تمدید می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته به دلیل اعلام رشته های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید خواهد شد که جزییات این موضوع در اطلاعیه 27 مرداد ماه در سایت این سازمان اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حسین توکلی با اعلام این خبر گفت: تاکنون 100 هزار و 43 نفر در رشته های با آزمون کنکور سراسری 95 انتخاب رشته کرده اند و زمان تمدید انتخاب رشته امروز (چهارشنبه) اعلام می شود.
وی گفت: همچنین 14 هزار و 573 داوطلب نیز در رشته های بدون آزمون کنکور سراسری 95 نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده اند.
توکلی افزود: با توجه به اینکه برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (از جمله دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی-تهران) پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری 95 برای رشته های جدید اعلام ظرفیت کرده اند و یا اصلاحاتی را اعلام کرده اند این اصلاحات امروز (چهارشنبه 27 مرداد ماه) منتشر می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این اطلاعیه حاوی کد رشته محل های جدید و همچنین سایر اصلاحات مورد نظر دانشگاه ها و دفتر گسترش آموزش عالی، در عصر روز چهارشنبه 27 مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین با توجه به کدرشته محل ها و توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور، نسبت به انتخاب رشته خود در تاریخ تعیین شده اقدام کنند.

20101

کد خبر: 670455

وب گردی

وب گردی