برنامه جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

برنامه دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برای اجرای هنرمندان شرکت کننده در گروه های مختلف سازی و آوازی از سوی دبیرخانه این رویداد موسیقایی منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان، برنامه دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برای اجرای هنرمندان شرکت کننده در گروه های مختلف سازی و آوازی منتشر شد. این دوره از جشنواره ۷ شهریورماه کار خود را در تالار رودکی با اجرای بخش ویژه موسیقی دستگاهی آغاز و به دنبال آن گروه های سازی مختلف تا ۲۳ شهریورماه در حضور هیات داوران به اجرا می پردازند.

در این دوره از جشنواره ۴۵۷ خواننده و نوازنده در گروه های سنی الف، ب و ج و در شاخه های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی به روی صحنه خواهند رفت. این در حالی است که با اتمام اجراهای این دوره، جشنواره موسیقی ملی جوان ۲۴ شهریورماه با اعلام برگزیدگان در مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

یکی از نکات قابل توجه راه یافتگان به مرحله نهایی، همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی در روز اجرا است همچنین این هنرجویان می بایست یک ساعت قبل از شروع برنامه برای هماهنگی‌های لازم در تالار رودکی حضور پیدا کنند.

دهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور و همکاری استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی، در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک » و «موسیقی نواحی ایران » و در قالب سه گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال) ، ب (۱۹ تا ۲۳ سال) و ج (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار می شود.

502502

کد خبر: 670458

وب گردی

وب گردی