ورود دلال‌ها به کلینیک‌های ویژه وزارت بهداشت تکذیب شد

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر دلالی‌هایی در کلینیک‌های ویژه و فروش ویزیت‌های 3000 تومانی به قیمت 50 هزار تومان در برخی از کلینیک‌ها از سوی دلال‌ها و به دلیل اشتباهات ساختاری این مراکز در نوبت‌دهی، معاون درمان وزیر بهداشت، گفت: در این زمینه ما در وزارت بهداشت گزارشی دریافت نکرده‌ایم، اما اگر چنین تخلفی اثبات شود، بلافاصله با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر محمد آقاجانی درباره برخی مسائل مطرح شده مبنی بر دلالی در برخی کلینیک‌های ویژه و دریافت هزینه بالای ویزیت از مردم توسط دلال‌ها، گفت: باید توجه کرد که ممکن است تخلف در یک نقطه از کشور و در هر موردی اتفاق افتد، اما چنین اتفاقی اصلا رویه نیست.

وی با بیان اینکه اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد، در موارد بسیار معدود بوده است، ادامه داد: در عین حال در صورتی که چنین تخلفی در کلینیک‌های ویژه گزارش و اثبات شود، بلافاصله با آن برخورد می‌کنیم.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه باید توجه کرد که چنین تخلفاتی به هیچ عنوان همه‌گیر نیست، گفت: به هر حال در مجموعه عظیمی که با عنوان کلیلنیک‌های ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند، بطوریکه اکنون بیش از 600 کلینیک ویژه کار می‌کنند و بیش از 16 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در آنها مشغولند، احتمال اینکه یک تخلفی هم در یکی از قسمت‌ها و مناطق اتفاق افتد، غیرممکن نیست، اما در عین حال اتفاقی بسیار نادر است.

آقاجانی با بیان اینکه وزارت بهداشت در صورت اثبات چنین تخلفی بلافاصله با آن برخورد می‌کند، گفت: البته در این زمینه تا کنون گزارشی نداشته‌ایم و من هم در مطبوعات و رسانه‌ها این خبر را دیده‌ایم. بنابراین مورد ثابت شده‌ای نیست، اما اگر موارد مشخص و ثابت شده‌ای را به ما اعلام کنند، بلافاصله بررسی کرده و در صورت اثبات تخلف، برخورد می‌کنیم.

20106

کد خبر: 670460

وب گردی

وب گردی