همراهی اصلاحات با روحانی تداوم خواهد داشت

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی حرف و حدیث های مطرح شده در خصوص جدایی جبهه اصلاحات از حسن روحانی را تلاشی برای مخدوش کردن فضا از جانب مخالفان دولت می داند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان ،داریوش قنبری در این رابطه ادامه داد: آقای روحانی در انتخابات 92 با حمایت همه جانبه چهره های شاخص اصلاحات توانست با رای بالای 18 میلیونی به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود و خودش هم می داند که این طیف سیاسی هزینه های زیادی را در این راه متحمل شده است.

وی افزود:همچنین جریان اصلاح طلبی هم می داند که رییس دولت یازدهم خودش را مقید به رعایت اصول اصلاح طلبی می داند و دقیقا به همین دلیل، دلیلی وجود ندارد که جبهه اصلاحات و دولت تدبیر و امید راه خود را از هم جدا کنند. انشاءالله در انتخابات اردیبهشت 96 هم اتفاق مبارک 24 خرداد سه سال پیش تکرار خواهد شد تا مجموعه ای توانمند و دلسوز تا سال 1400 عهده دار مسئولیت اجرایی کشور باشد تا سیر صعودی این چند سال همچنان به مسیرش ادامه بدهد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: دولت با توانمندی خود بحران های ناشی از عدم توانایی سالهای هشتاد و چهار تا هشتاد و هشت را تا حد زیادی رفع کرده است و برای کاهش بیشتر مشکلات لازم است تا طیف مستقر در پاستور دولت دوازدهم را هم به دست بگیرد.

قنبری عصبانیت گروهی از توانایی های روحانی را دلیل اصلی شایعه پراکنی ها در خصوص اختلاف دولتی ها با جبهه اصلاحات عنوان کرد.

205/201

کد خبر: 670488

وب گردی

وب گردی