تمجید گواردیولا از استرلینگ و آگوئرو

سرمربی منچسترسیتی به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر استوا بخارست پرداخت و آنها را شایسته این پیروزی دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اسکای اسپورت، دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری چند دیدار در قاره اروپا ادامه یافت که در مهم‌ترین بازی منچسترسیتی که در خانه استوا بخارست به میدان رفته بود توانست با پنج گل به پیروزی برسد تا شانس بسیار بالایی برای صعود به دور بعد داشه باشد.

ستاره منچسترسیتی در این دیدار سرخیو آگوئرو بود که توانست سه گل به ثمر برساند اما نکته جالب این که او دو ضربه پنالتی را هم از دست داد. گواردیولا به ستایش از این ستاره آرژانتینی پرداخت و گفت: آگوئرو شخصیت لازم برای زدن ضربات پنالتی را دارد. از دست دادن ضربه پنالتی در فوتبال طبیعی است و این احتمال وجود دارد که هر بازیکنی پنالتی از دست بدهد. آگوئرو با وجود اینکه ضربه پنالتی از دست داد اما تمرکز خود را حفظ کرد و توانست سه گل به ثمر برساند. او بازیکن بزرگی است و سیتی به چنین بازیکنی نیاز دارد.

سرمربی اسپانیایی فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر در ادامه سخنان خود به ستایش از رحیم استرلینگ پرداخت و اضافه کرد: از عملکرد استرلینگ رضایت کامل دارم اما او باید به یادگیری خود ادامه دهد و تلاش کند با آرامش بیشتر در میدان بازی کند. استرلینگ باید تمرینات سختی داشته باشد و از نظر بدنی خود را تقویت کند. او باید به خوبی از هر دو پای خود استفاده کند. سرعت بالایی دارد و خط میانی با حمله را به هم وصل می کند. حساب ویژه‌ای روی استرلینگ باز کردم و بازیکن بسیار خوبی برای سیتی است.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ در پایان صحبت هایش اظهار کرد: همه بازیکنان منچسترسیتی عملکرد خوبی از خود نشان دادند به ویژه بازیکنان نیمکت نشین ثابت کردند می توانم به آنها اعتماد کنم. با این پیروزی پر گل و قاطعی که به دست آوردیم، تا حدودی بسیار زیادی صعودمان را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نهایی کردیم. از همه بازیکنان به خاطر این بازی خوب تشکر می کنم. شایسته پیروزی بودیم. این دیدار را باید فراموش کرد و به دیدار حساس برابر استوک سیتی در لیگ جزیره باید فکر کرد.

601/ 402

کد خبر: 670492

وب گردی

وب گردی