پانادیچ: نمی دانم چرا اخراج شدم/ بوژیدا جایگزین بیرانوند می شود

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: بوژیدار به پرسپولیس آمده تا به عنوان جایگزین بیرانوند در این تیم حضور داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، ایگور پانادیچ در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: او اعتماد زیادی به تیم وارد کرده است و خیلی مطمئن دروازه‌بانی می‌کند. به نظرم با یک کار مناسب می‌تواند باثبات باشد. او حتی می‌تواند دروازه‌بان اول تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: در مورد بوژیدار هم باید بگویم او دروازه‌بان باکیفیتی است و تاکتیک خوبی دارد. او نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با تیم تطبیق دهد؛ چراکه وقتی شما خارج از کشور می‌روید، نیاز به زمان می‌روید تا به شرایط ایده‌آل برسید.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در مورد اینکه آیا بوژیدار می‌تواند دروازه‌بان اول پرسپولیس شود، افزود: اگر این‌طور نبود پس برای چه او را جذب کردیم؟ او آمده تا به عنوان جایگزین بیرانوند در پرسپولیس حضور داشته باشد و این مسئله را هم او می‌داند. بوژیدار در لیگ مجارستان و در یک تیم خوب بازی کرده و در تیم ملی جوانان کرواسی هم بوده است. پس مشخص است که او بی‌کیفیت نیست.

پانادیچ در مورد اخراجش در بازی با گسترش فولاد گفت: نمی‌دانم چرا اخراج شدم، چون فقط بلند شدم و گفتم خلاص. البته اینجا اتفاقات عجیب زیاد می‌افتد، اگر من حرفی زده‌ام یا توهینی کرده‌ام همین‌جا عذرخواهی می‌کنم.

603/602

کد خبر: 670501

وب گردی

وب گردی