انتقاد جعفرزاده از صدا و سیما

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از بی توجهی صدا و سیما به سالروز ورود آزادگان به میهن انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفر زاده در اخطاری مستند به اصل 31 قانون اساسی اظهار کرد: دیروز سالگرد ورود آزادگان به میهن بود، انصافا به آزاده‌ها ظلم شده اینها سالیان سال مقاومت کرده و ارزش واصول دفاع کردند اما صداوسیما وبیناد شهید به خود زحمت ندادند برنامه ای برای قدردانی از آنها تهیه کنند.

وی افزود: البته هیئت رییسه مجلس در این زمینه کوتاهی کرد. ما نمایندگانی داریم که آزاده هستند و باید امروز وقتی را به این عزیزان اختصاص می‌دادید.

این نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تامین مسکن برای هر فرد و خانوار ایرانی خاطرنشان کرد: ما هر سال در قانون بودجه از تسهیلات مسکن ایثارگران را پیش بینی می‌کنیم اما در زمان بررسی بودجه 95 دولت گفت نیازی نیست این موضوع در قانون آورده شود بلکه ما در آن شورای پول و اعتبار تصویب می‌کنیم.

جعفرزاده ادامه داد: در حالی حاضر 5 ماه از سال گذشته و این تنها سالی است که تسهیلات مسکن ایثارگران در بودجه نیامده است و وزیر محترم هم هیچ کاری نکرده و نسبت به این موضوع قصور داشتند. اگر حتی امروز شورای پول و اعتبار چنین چیزی را تصویب کند اجرای آن به چند ماه بعد موکول می‌شود و باز هم ایثارگران نمی‌توانند از این امر بهره‌مند شوند.

205/201

کد خبر: 670565

وب گردی

وب گردی