آسیب شناسی عملکرد نظام بانکی در حمایت از تولید امشب در برنامه ثریا

برنامه امشب ثریا با حضور کارشناسان اقتصادی و معاون بانک مرکزی به آسیب شناسی عملکرد نظام بانکی در حمایت از تولید اختصاص دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه امشب ثریا همزمان با رکود اقتصادی حاکم برتولید و صنعت کشور، به بررسی عملکرد و وظایف حساس بانک‌‌هایی می‌پردازد که می‌توانند به تولید، صنعت و در مجموع اقتصاد کشور کمک کنند اما غالب فعالیتشان را معطوف به بنگاه‌داری موسسات خودشان و برج‌سازی کرده اند.

ثریای امشب با حضور دکتر پرویز داوودی، عضو هیات علمی دانشگاه و معاون اول رییس جمهور در دولت نهم و فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی به بررسی عملکرد نظام بانکی درحمایت از بخش های مختلف تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی می‌پردازد. همچنین آسیب شناسی علمکرد نظام بانکی در زمینه بنگاه‌داری بانک‌ها وآفت‌های آن بر اقتصاد کشور نیز با نگاهی کارشناسانه نقد و بررسی خواهد شد. در برنامه این هفته ثریا شیوه‌های نظارت بانک مرکزی بر بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری و میزان موفقیت این نظارت‌‌ها مورد واکاوی قرار خواهدگرفت و نقش بانک‌ها در ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود بررسی می‌شود. مهمان گپ و گفت این برنامه هم علیرضا سیفی از مجریان پویش مردمی وام ازدواج است.

502502

کد خبر: 670592

وب گردی

وب گردی