طاهری: حضور پیشکسوتان در باشگاه پرسپولیس لازم است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:پروین و کلانی بیشتر به باشگاه سر بزنند.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر طاهری در جلسه شرح حالی از وضعیت باشگاه ، اقداماتی که در حوزه های گوناگون از جمله بخش اقتصادی و مشارکت هواداران صورت گرفته است ارائه کرد. در جریان این صحبت ها جعفر کاشانی ، علی پروین و حسین کلانی نقطه نظرات خود را عنوان کردند .

در این نشست علاوه بر صحبت درباره شرایط تیم و ابراز امیدواری و رضایت حاضران از روندی که جریان دارد بر این نکته تاکید شد که تیم فوتبال فقط بخشی از فعالیت عظیمی است که باید صورت پذیرد ، هر چند توجه عمومی بیشتر روی این موضوع معطوف است اما مباحث کلان ، ایجاد بسترهای اقتصادی و فرهنگی و برنامه ریزی برای آینده سرنوشت پرسپولیس را تعیین خواهد کرد.

در این باره رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه موارد مختلف از جمله تلاش برای اقتصادی کردن و به خود کفایی رساندن پرسپولیس در چارچوب طرح هایی چون اجرای سامانه 3090 را مورد اشاره قرار دادند.

علی پروین و حسین کلانی هم با موثر توصیف کردن این طرح در خروج پرسپولیس از بلاتکلیفی ها و بحران های مالی آن هم با مشارکت هواداران بر توسعه و پیشرفت آن تاکید داشتند این دو اسطوره نامدار فوتبال ایران و پرسپولیس با اشاره به اینکه پر طرفدار ترین تیم آسیا فقط نباید به بهره برداری از سرمایه بزرگ خود در ورزشگاه تکیه کند ابراز امیدواری کردن مسوولان فوتبال به این موضوع به عنوان یک فرصت نگاه کنند و با حمایت از آن و با انجام اقدامات سنجیده باعث رواج درست آن شوند همچنین از هواداران خواستند با توجه به خروج نسبی محبوبشان از بحران ها و حتی گذر از خطر کسر امتیاز با تکیه بر این طرح با هوشیاری هر چه بیشتر در این پروژه مشارکت نمایند .

علی اکبر طاهری همچنین از پروین و کلانی قول گرفت بیشتر به خانه خود سر بزنند و تجارب خود را در اختیار باشگاه بگذارند.

جعفر کاشانی هم اظهار داشت: پرسپولیس خانه بزرگانی چون پروین ها و کلانی هاست پیشکسوتان و هواداران دو سرمایه اصلی باشگاه هستند ما با پتانسیل هوادارانمان و با بهره مندی از تخصص تجربه و دانش پیشکسوتان و هواداران خاصی که داریم می توانیم آینده را بسازیم.پرسپولیس یک تیم بود حالا با حمایت هایی از آن نوع که شهرداری انجام داد در مسیر باشگاه شدن گام بر می دارد پرسپولیس روی فرهنگ جامعه تاثیر گذار است . پویایی آن، پویایی کلان کشور را نشان می دهد و هر قدر پیشرفت کنیم به پویایی جامعه کمک کرده ایم.پرسپولیس با هوادارانش زنده است و زندگی دیگر تنها به حضور در ورزشگاه ها خلاصه نمی شود .

وی افزود:فوتبال یک اقتصاد و صنعت است و تلاش کردیم با مشارکت همین هواداران و در قالب طرح هایی مانند 3090 شرایط لازم فراهم آید.هر چند وقتی در مسیر پیشرفت قرار دارید به موانعی هم بر میخورید . نه اینکه سنگ اندازی باشد بلکه گاهی سوتفاهمی پیش می آید و ... .

604/602

کد خبر: 670610

وب گردی

وب گردی