آغاز پنجمین گردهمایی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

پنجمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استان های  آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان در واحد ارومیه ،  آغاز شد. 

به گزارش ایسکانیوز، در این گردهمایی که با حضور 100 نفر برگزار می شود معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان در کمیسیون های تخصصی با موضوع های امور فرهنگی و اجتماعی ، دانش آموختگان ، نظام وظیفه ، امور دانشجویی آیین نامه های انضباطی ، پژوهشکده های معاونت دانشجویی و فرهنگی و ..... شرکت می کنند و در جریان تازه ترین رویدادهای مربوط و همچنین تغییرات بخشنامه‌ها قرار می گیرند. همچنین مسائل و مشکلات مربوط به دانشجویان در همین کمیسیون های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
کارگاه ها و کمیسیون های تخصصی با حضور دکتر حبیب اله اسماعیلی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی ، دکتر علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی ، دکتر طهمورث آقاجانی مدیرکل امور دانش آموختگان ، دکتر علی فقیه حبیبی مدیرکل آموزش فرهنگی و اسناد ، دکتر مهدی مطهرنیا سرپرست پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی و دکتر سیدبابک فرزانه رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.
این گردهمایی دو روزه ، فردا با سخنرانی دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پایان می باید.
با توجه به تغییر و تحول در دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و در راستای ایجاد تعامل لازم و هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی از اسفند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
قرار است ششمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، شهریور امسال در واحد ساری برگزار شود.
پیش تر ، واحدهای دانشگاهی مشهد، ایلام، یزد و بوشهر، میزبان گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

20101

کد خبر: 670619

وب گردی

وب گردی