سکاندار واحد نجف‌‌آباد مشخص شد/ انتصاب و ابقای سرپرستان 4 واحد دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست واحد نجف‌‌آباد را منصوب کرد. دکتر حمید میرزاده همچنین در احکامی سرپرستان سه واحد دانشگاهی دیگر را نیز منصوب یا ابقا کرد که یکی از آنان از مدیران زن دانشگاه است.

به گزارش ایسکانیوز، میرزاده در احکامی جداگانه دکتر مهران مجلسی را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، علیرضا عظیمی‌ثانیرا به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر و دکتر زیبا توکلی را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر حمیدرضا خدایی را نیز در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ابقا کرد.

وی در این احکام خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محول موفق باشند.

به گزارش آنا، پیش از این دکتر سید محمد امیری به مدت 17 سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را بر عهده داشت که به‌تازگی از سوی دکتر میرزاده به عنوان رئیس استان و واحد اصفهان منصوب شده است. مجلسی نیز پیش از این عهده‌دار واحد خمینی‌شهر بود.

خدایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با تشکر از حسن اعتماد رئیس هیات امنای استان اصفهان به خبرنگار آنا گفت که مهمترین برنامه واحد متبوعش این است که از فرصت به وجود آمده با اتکال به خداوند متعال، همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان، اهداف عالی دانشگاه را در این واحد دانشگاهی نهادینه کند.

20101

کد خبر: 670623

وب گردی

وب گردی