داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پایانی مرداد ۹۵ چه بود؟

دیدار دکتر میرزاده با آزادگان سرافراز کشور، دیدار با دبیران تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه أآزاد اسلامی و... از مهمترین اتفاقات هفته سوم مرداد ماه سال 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی بود.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(23 مرداد) تا پنجشنبه (27 مرداد ) را می خوانید.

شنبه 23 مرداد 1395

ابلاغ پیام تبریک دکتر میرزاده به کیانوش رستمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی توسط رییس استان کرمانشاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در منزل کیانوش رستمی برنده نخستین مدال طلای کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک 2016 برای ابلاغ پیام دکتر میرزاده حضور یافت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یکشنبه 24 مرداد 1395

مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

بررسی طرح های کلان گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی

در تازه ترین نشست هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری تمدن آزاد پارس (تگتاپ) که امروز به میزبانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد ، راهبردهای توسعه گردشگری این دانشگاه در سطح کلان تحت بررسی قرار گرفت و اعضا به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دوشنبه 25 مرداد 1395

دکتر میرزاده: موسیقی سنتی ایرانی صدای فرهنگ ملت ما و یکی از سنجه های وحدت ملی است

در جریان برگزاری اجلاس بزرگداشت خواجوی کرمانی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسام الدین سراج اصفهانی در یکی از جلسات برگزاری این همایش شرکت کرد و در این جلسه از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

طه هاشمی: مخالفان دانشگاه آزاد اسلامی، مخالف رشد و توسعه علمی کشور هستند

جشن دانش آموختگی دانشجویان کارشناسی واحد علوم و تحقیقات با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونین واحد علوم و تحقیقات، جمعی از فارغ التحصیلان و خانواده هایشان برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

نشست سراسری دبیران تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی

در این برنامه که در صبح روز دوشنبه در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدعوین برگزار شد،حجت الاسلام نمازی در تشریح برنامه های ایننشست اظهار داشت: از جمله برنامه ها در این برنامه دور روزه کمیسیون ها و کارگاه های آموزشی است که بنا داریم در این کمیسیون ها از نقطه نظرات،انتقادات و پیشنهادات دبیران تشکل در راستای سیاست گذاری،برنامه ریزی و ارزشیابی استفاده کرده و از طریق تعامل مستمر آنها به آینده تشکل ها کمک کنیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سه‌شنبه 26 مرداد 1395

اجرای اعتباربخشی آموزشی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی همگام با دانشگاه های علوم پزشکی کشور

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما آماده ایم همگام با دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعتباربخشی آموزشی را در واحدهای دانشگاهی مجری رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اجرا کنیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر علوی فاضل خبر داد: آغاز انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز انتخاب رشته های با آزمون این دانشگاه از روز یکشنبه 31 مرداد ماه خبر داد

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دیدار صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تشکل های دانشجویی و سیاسی دانشگاه

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی صمیمی با دبیران تشکل‌های سیاسی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده: ۷۲ درصد از دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیلند

دکتر میرزاده در مراسم گرامیداشت سالروز آزادگان که با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد، از تسهیل در اجرای قانون جامع خدمات ایثارگران در این دانشگاه خبر داد و گفت: موضوع رفع محدودیت برای بازنشستگی اعضای هیات علمی ایثارگر به زودی در هیات رییسه این دانشگاه بررسی می شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چهارشنبه 27 مرداد 1395

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی: امام خمینی(ره) تشکیلاتی ترین روحانی طول تاریخ است

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست صمیمی با دبیرات تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد ضمن تبریک روز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در رابطه با دوام و بسط تفکر تشکیلاتی در کشور گفت:به اعتقاد بنده امام (ره)تشکیلاتی ترین روحانی و مرجع بزرگ عالم تشیع در طول تاریخ است و هم چنین در زمینه تربیت اسلامی نیز انقلاب،مرهون امام (ره) است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ابلاغ بخشنامه تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر مرتضی احسانی، معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه تمدید قرارداد بیمه مازاد درمان کارکنان (اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی) به منظور رفاه حال کارکنان در راستای ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی: مردم آیت‌الله هاشمی را به عنوان مظهر صبر و استقامت می‌شناسند

سید محمدتقی طباطبایی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادگان بیان کرد: ما اسیران در زمان اسارت دو فکر به ذهنمان خطور می‌کرد؛ اول اینکه در زندان‌ها شورش و از آنها فرار کنیم یا اینکه نیرویی الهی به کمک رزمندگان اسلام بیاید و آنها تا آنجا برسند و ما را آزاد کنند. با تدبیر امام و همراهانش، صدام به خواسته‌های ما تن داد و ما با عزت به کشور برگشتیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده: 80 درصد از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی طی سه سال اخیر راه اندازی شده است

مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور و اساتید برگزیده تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی که در مسابقات بین المللی آلمان موفق به کسب مدال شده بودند روز گذشته با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده برگزار شد.

در این مراسم دکتر میرزاده گفت: اگرچه دکتر موسی خانی رییس واحد قزوین در توسعه علم رباتیک سهم بزرگی را به خود اختصاص داده اند، اما امروز توسعه علم رباتیک منحصر به واحد قزوین نبوده و بسیاری از واحدهای این دانشگاه مانند فیروزکوه، دماوند، یزد، تهران غرب، نجف آباد، پرند، مشهد و ... در این حوزه فعالیت می کنند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

تصویب امکان کاهش شهریه کاردانی و کارشناسی رشته های بدون آزمون غیرپزشکی با مصوبه هیات امنای استانی

صد و هفتاد و یکمین جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با ریاست دکتر حمید میرزاده و حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه، امکان کاهش شهریه کاردانی و کارشناسی رشته های بدون آزمون غیرپزشکی با مصوبه هیات امنای استانی به تصویب اعضای هیات رئیسه رسید. به این ترتیب در صورت تصویب هیات امنای هر استان، در برخی رشته های کاردانی و کارشناسی این امکان وجود دارد که شهریه ها نسبت به سال قبل افزایش نداشته باشد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

آغاز پنجمین گردهمایی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

پنجمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان در واحد ارومیه ، با حضور دکتر حبیب اسماعیلی آغاز بکار کرد..

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

20101

کد خبر: 670672

وب گردی

وب گردی