بروجردی:برای استفاده ازفضای ایران درحمله به افغانستان به آمریکا پاسخ منفی دادیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هنگامی که آمریکا تصمیم گرفت به افغانستان حمله کند رسماً از ایران برای استفاده از فضای هوایی کشور اجازه گرفت که با پاسخ منفی ما روبرو شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی در جلسه آگاه‌سازی سیاسی که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ستاد ارتش در سالن همایش های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس راهبرد «ما می توانیم» امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استقلال سیاسی یعنی این که هرکشوری برای خود تصمیم بگیرد، افزود: هنگامی که آمریکا تصمیم گرفت به افغانستان حمله کند رسماً از ایران برای استفاده از فضای هوایی کشور اجازه گرفت که با پاسخ منفی ما روبرو شد.

وی با تاکید بر حمایت از محور مقاومت به ویژه حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه‌ای او پشتیبان رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند و در مقابل، ما از حزب الله و محور مقاومت در سوریه و عراق حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بر اساس راهبرد «ما می توانیم» امام خمینی (ره) توصیف و اضافه کرد: در منطقه حساس خاورمیانه و غرب آسیا معادله قدرت تغییر کرده است و اینکه بعضی‌ها می گویند چرا ایران از سوریه دفاع می کند دلیلش دفاع از امنیت ملی ایران است.

204

کد خبر: 670700

وب گردی

وب گردی