وزیر بهداشت: بیمارستان 700 تختخوابی شفای کرمان  با سرعت  منطقی ساخته می شود باعث آسایش مردم کرمان می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند اجرایی پروژه بیمارستان 700 تختخوابی شفای کرمان با سرعت منطقی پیش خواهد رفت و باعث آسایش و آرامش مردم استان کرمان و استان های همجوار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث بیمارستان 700 تختخوابی جایگزین شفا با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در کرمان افزود: تعامل موجود در استان کرمان زمینه را برای اجرای هرچه بهتر و سریعتر پروژه ها فراهم می کند.

او گفت: در این قرارداد ریسک اصلی را قرارگاه خاتم الانبیاء در انجام رسالت اجتماعی خود انجام داده و به این پروژه وارد شده است.
هاشمی گفت: باید در زمینه جایابی این پروژه نگاه علمی تری شود و حتما پدافند غیر عامل را در اجرای آن در نظر بگیریم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مردم با اطلاع از اجرای عملیات اجرایی این بیمارستان انتظار دارند کار سریعتر شروع شده و متوقف نشود.
او گفت: از پیمانکار این پروژه درخواست شده تا با حضور جدی خود، زمینه اجرای هرچه سریعتر این پروژه را فراهم کند و مردم نیز در این زمینه نهایت همراهی را خواهند داشت.
استاندار کرمان نیز در این آیین گفت: برخی افراد سئوال می کنند دولت در شرایطی که پروژه های نیمه تمام زیادی دارد، اعلام می کند می خواهیم پروژه های جدیدی را در کرمان کلید بزنیم که باید گفت این طرح ها از محل خلق ثروت اجرایی می شوند.
علیرضا رزم حسینی افزود: دارایی ها در استان کرمان از محل خلق ثروت به ارزش افزوده خوبی تبدیل شده است.
او گفت : جا دارد از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر ویژه ای داشته باشم که این کار بزرگ را در کرمان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرایی کرد.
استاندار کرمان با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه 'اگر سپاه نبود، کشور نبود' گفت: اگر سپاه در کشور نبود، این خدمات را در سطح کشور و استان کرمان مشاهده نمی کردیم.
او افزود: طرح ساخت بیمارستان 700 تختخوابی شفا برای مردم استان کرمان و جنوبشرق کشور کاری بزرگ و خدمتی ماندگار است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر دیروز (چهارشنبه) وارد استان شد امروز همچنین از روند ساختمان جدید بیمارستان 140 تختخوابی شهید باهنر کرمان بازدید کرد.
روند اجرایی بیمارستان جدید شهید باهنر از سال 88 آغاز شد و قرار است در هشت طبقه احداث شود که تاکنون 350 میلیارد ریال برای احداث این ساختمان هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان استانی از کارگاه پروژه های خاتم الانبیاء در شهر کرمان دیدن کرد.
او امروز (پنجشنبه) به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت، رابر و در ادامه به جیرفت در جنوب استان کرمان سفر می کند.
استان پهناور کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی دارد.


105105

کد خبر: 670728

وب گردی

وب گردی