همه حرکات پرورشی باید منجر به جریان سازی اجتماعی در دانش آموزان شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم حرکت های پرورشی به جریان سازی اجتماعی، فرهنگی و فکری در بین دانش آموزان تبدیل شود

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر حمیدرضا کفاش در دومین روز نهمین اردوی ملی مربیان و اعضای پیشتازان که امروز 28 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: این اردو نمونه واقعی برای تربیت اجتماعی نسل آینده است که از لحظه ورود تا هنگام خروج با همفکری ، همدلی ، همیاری و همکاری فعالیت های خود را انجام می دهند .

او افزود: جمع حاضر در اردوگاه شهید باهنر بیش از 2 هزار مربی و دانش آموز هستند که 500 نفر از آنها به اردوگاه کوهستانی کلکچال صعود کرده اند .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت : بلا فاصله پس از این اردو شاهد حضور بیش از 2000 نفر از مربیان و دانش آموزان دختر در قالب تشکل فرزانگان خواهیم بود که به معانی واقعی اردو را برگزار می کنند .

کفاش تصریح کرد: این برای اولین بار است که اردوی مربیان و دانش آموزان به صورت تلفیقی برگزار می شود و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید همه ساله این اردو برگزار شده است و این بار توفیقی است تا مربیان تجربیات خود را در فضایی با نشاط در اختیار جوانان سلحشور قرار دهند .

او گفت: علاوه بر انتقال تجربیات در این اردو کارگاه های مختلف آموزشی در زمینه های تشکیلاتی و مهارتی و برنامه های ورزشی و زیارتی وجود دارد تا همه علاوه بر تربیت اجتماعی به خودسازی بپردازند .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: همزمان با این اردوی بزرگ 3هزار نفر نخبه قرآنی ، 3 هزار نفر نخبه فرهنگی ، 2 هزار نفر همیار مشاور و اعضای شوراهای دانش آموزی در سایر اردوگاه های کشور به دانش افزایی و کسب تجربه او گفت: علاوه بر این دانش آموزان خبرنگاران پانا در مشهد مقدس برنامه آموزشی دارند و امیدواریم این حرکت ها به جریان سازی اجتماعی ، فرهنگی و فکری در بین دانش آموزان منجر شود.

105105

کد خبر: 670777

وب گردی

وب گردی