مهاجرانی: میوه قاچاق در بازار رو به نابودی است

رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: میوه قاچاق دیگر جایی در بازار ندارد و رو به نابودی است .

حسین مهاجرانی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار در گفت و گو با ایسکانیوز درباره وضعیت قیمت میوه در بازار گفت: قیمت این محصول در بازار نسب به هفته گذشته ثابت و آرام بوده و با تغییر چندانی همراه نبوده است.

وی با بیان اینکه تنها برخی از میوه ها با افزایش قیمت در بازار همراه بودند، گفت: زمانی که محصولات برخی از مناطق به اتمام می رسد تا زمان جایگزین شدن این محصول در بازار از مناطق دیگر تغییراتی در بازار ایجاد می شود که منجر به کمبود محصول در بازار خواهد شد، می توان گفت که به دلیل تغییرات ایجاد شده، وضعیت بازار چند روزی به طول می انجامد تا به حالت عادی خود بازگردد.

مهاجرانی در ادامه بیان کرد: اکنون قیمت خیار و هویج نزدیک به 20درصد افزایش داشته که این افزایش قیمت به مدت طولانی در بازار ادامه نخواهد داشت.

وی درباره قیمت خیار و هویج در بازار گفت: در حال حاضر خیارگلخانه ای 2700-3000 تومان ونیزهویج الیگودرز 1800-2200 تومان در بازار قیمت خورده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز درباره وضعیت کنونی میوه های قاچاق در بازار گفت: میوه های قاچاق در بازار رو به اتمام است در حال حاضر میزان کمی پرتقال مصری، لیمو ترش افریقایی و ترکیه، آواکادو ترکیه و همچنین زغال لخته های ترکیه در بازار موجود است.

مهاجرانی در پایان گفت: در کل می توان گفت که میوه های قاچاق دیگر جایی در بازار ندارند و در حال نابودی است.

401/601

کد خبر: 670788

وب گردی

وب گردی