دانشگاه آزاد اسلامی تصویب کرد: اعطای پاداش مدال طلا به بهداد سلیمی

در پی پیام دلجویی دکتر حمید میرزاده از پهلوان بهداد سلیمی، دانشجوی واحد شیرگاه دانشگاه آزاد اسلامی، هیات رئیسه این دانشگاه تصویب کرد به علت ناداوری و زیر پا گذاشتن حق مسلم این دانشجوی وزنه بردار کشورمان، کلیه امتیازات در نظر گرفته شده برای برندگان مدال طلای المپیک ریو به پاس تلاش قهرمانانه برای اعتلای نام میهن اسلامی، به بهداد سلیمی نیز تعلق گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در پیامی ضمن دلجویی از این پهلوان دانشجو، از وی خواسته بود با قدرت مسیر شایسته خود ورزش را ادامه دهد و از این ناداوری ها دلسرد نشود.

به موجب مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کلیه مدال آوران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۰ میلیون تومان هدیه نقدی، تحصیل رایگان، تسهیلات برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و استخدام در دانشگاه در صورت تمایل بهره مند می شوند. به موجب تصمیم امروز هیات رئیسه دانشگاه این پاداش همانگونه که برای کیانوش رستمی دانشجوی رشته حسابداری سمای کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شد، برای بهداد سلیمی نیز منظور خواهد شد.

پیش از این قاسم رضایی؛ دیگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد آیت الله آملی نیز موفق به کسب مدال برنز در رقابتهای کشتی فرنگی المپیک شده بود.

شایان ذکر است به گفته محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ۶۳ نفر تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به المپیک، ۳۰ نفر دانشجوی این دانشگاه هستند.

20101

کد خبر: 670795

وب گردی

وب گردی