سرکلانتر یکم پلیس پایتخت از دستگیری سه عضو یک خانواده که بلافاصله پس از آزادی از زندان اقدام به ایجاد باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا؛ سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: از مدتی قبل با شکایت‌های مکرر شهروندان ساکن خیابان های باغ شاطر و فناخسرو و اطراف آن در خصوص فعالیت های مجرمانه اعضای یک خانواده توزیع کننده مواد مخدر، تیمی از ماموران کلانتری 122 دربند برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی ها مشخص شد که این متهمان سابقه‌دار از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر در این محدوده هستند، گفت: در تحقیقات بعدی نیز مشخص شد که این افراد مدتی را در زندان بوده و به تازگی پس از طی دوره محکومیت به سراغ کارهای مجرمانه خود بازگشته اند.
سرکلانتر یکم پلیس پایتخت با اشاره به اخذ دستور قضایی برای برخورد و دستگیری این افراد، اظهارکرد: پس از تحقیقات انجام شده نتیجه تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر و سه متهم طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان بازداشت شدند.
حسنوند با اشاره به انتقال سه متهم دستگیر شده به مقر انتظامی خاطرنشان کرد: سه متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و گرچه در ابتدا اصرار بر بی گناهی خود داشتند اما در مواجهه با ادله و شواهد موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان سه عضو یک خانواده بودند، گفت: این افراد پس از تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

۲۰۲۰

کد خبر: 670800

وب گردی

وب گردی