مرضیه برومند:شهر موش های 3 پس از بهبودی منیژه حکمت تولید می شود/سرمایه گذار فیلم دغدغه فرهنگی نداشت!

مرضیه برومند کارگردان سینما و تئاتر ساخت فیلم شهر موش های 3 را منوط به برطرف شدن مشکلات مالی موجود و همچنین بهبود منیژه حکمت دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان مرضیه برومند درباره ساخت قسمت سوم فیلم "شهر موش ها" گفت: ساخت شهر موش های 3 بستگی به خیلی مسائل دارد. متاسفانه سرمایه گذار فیلم به طور بسیار ناعادلانه و ناراحت کننده ای با فیلم رخورد کرد. وی هیچ دغدغه فرهنگی نداشت و کلاً از ماجرای هنر دور بود.

وی ادامه داد: به همین علت مرافعه بی خودی به وجود آورده که خودش هم در آن مانده است. اگر این مرافعه برطرف شود و حال خانم حکمت هم خوب شود که امیدوارم بعد از این عمل قلب بازی که انجام دادند بهبود پیدا کنند. متاسفانه مقدار زیادی از همین مشکلات قلبی خانم حکمت تقصیر همان سرمایه گذار فیلم شهر موش ها بوده است.

برومند در مورد وضعیت کنونی دکور شهر موش ها 2 خاطر نشان کرد: سازه شهر موش ها 2 در بوستان ولایت قرار دارد. بخشی از این بوستان در دست شهداری و بخشی در دست نیروی انتظامی است و تا انجا که می دانم این مالکیت مشترک به مشکل برخورده است. اصولاً آن بخشی که دست نیروی انتظامی بهتر است به دست شهرداری سپرده شود.

وی در پایان افزود: دکور همچنان در همان محل بوده و در صورت همکاری های بیشتر می تواند به مکانی برای تماشای عموم و حضور کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

502502

کد خبر: 670844

وب گردی

وب گردی