آیین رونمایی از کتاب «لذت حال خوب» در فرهنگسرای تهران

آیین رونمایی از کتاب «لذت حال خوب» نوشته رضا رنجبر با حضور نویسنده کتاب و جعفر حاج کریم نظری مسئول انتشارات نظری ۳۰ مرداد ساعت ۱۵ در سالن همایش طهرون فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «آئین رونمایی از کتاب» حال خوب نوشته رضا رنجبر با حضور نویسنده کتاب و پری رضوی، ناهید اسدی، محمد حسین جیگاره و مهر یزدان برگزار خواهد شد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم «در دوران کودکی پدرم مدام اصرار داشت فقط یک راه را برای رفتن از خانه به مدرسه انتخاب کنم و از همان راه برگردم، و من اصرار داشتم راه‌های جدید و جاده‌های جدید را ببینم پدرم می‌ترسید گم شوم و من تجربه کرده بودم که در گم شدن انسان پیدا می‌شود.

رضا رنجبر دکترای ارتباطات و کارگردانی سینما از دانشگاه کمبریج انگلستان را در سوابق خود دارد. وی یکی از نویسندگان در حوزه‌های مهارت‌های زندگی، فن بیان و مبتکر همایش سراسری خانه آرام من است.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای تهران، انتهای بزرگراه رسالت، سه راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند و با شماره تلفن ۴۴۱۳۷۰۶۰ تماس بگیرند.

502502

کد خبر: 670845

وب گردی

وب گردی