کوهکن: توهین به هر مقام یا فرد عادی محکوم است

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توهین به هر فرد و مسئولی محکوم و دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به این موضوع است، در عین حال گفت که نباید موضوع توهین به رئیس جمهور به مسأله روز کشور تبدیل شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا،محسن کوهکن گفت: اصل توهین بد و محکوم است چه توهین به رئیس جمهور صورت گیرد و یا هر مسئول، رئیس قوه و یا فرد عادی. همه ما هم باید به طور طبیعی نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشیم.

وی افزود:‌ما در شرایطی نیستیم که عده ای سخنانی بگویند که مصداق توهین باشد و در مقابل عده ای هم وقتشان را به این اختصاص دهند که باید با توهین کنندگان برخوردشود. اصل مسلم این است که دستگاه های قضایی در رابطه با مقامات وظایفی دارد و به طور طبیعی باید به وظایفش عمل کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: کسانی که له یا علیه این موضوع حرف می زنند عمدتا رویکرد سیاسی دارند و تا زمانی که چنین نگاهی وجود دارد این رشته سر دراز دارد اما آنچه مهم است همه ما باید اصل توهین را محکوم کنیم و قبیح بدانیم.

کوهکن یادآور شد: اگر رسانه ها همه بر این باور باشند که اصل توهین را رد و نفی کنند این یک فرهنگ سازی است، اما اگر این فرهنگ سازی جواب نداد و کسی توهینی کرد وظیفه دستگاه قضایی است که با این موضوع برخورد کند. اما این موضوع هم درحدی نیست به مسأله روز کشور تبدیل شود.

203

کد خبر: 670855

وب گردی

وب گردی