نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد

نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش با حضور دبیرکل این حزب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیو زبه نقل ازایلنا، نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش، با حضور فاطمه راکعی دبیرکل، آذر منصوری معاون دبیرکل و دبیران استانی جمعیت، به منظور تبادل نظر در مورد سیاست‌ها و فعالیت‌های جمعیت و ارائه گزارش عملکرد دفاتر استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد.

فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در ابتدای این نشست تاکید کرد که تشکل متبوعش برای افزایش حضور در استان‌ها و شهرستان‌ها تلاش خواهد کرد.

او حمایت از حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری و حضور پر رنگ در انتخابات شوراهای شهر را به عنوان مهمترن اهداف سیاسی پیش روی جمعیت زنان مسلمان نواندیش برشمرد و بر فعالیت هماهنگ و همسوی جمعیت با سایر احزاب اصلاح‌طلب تاکید کرد و گفت: جمعیت با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که فراگیرترین شورای اصلاح‌طلبان است و قرار است در انتخاات بعدی هم تاثیرگذار باشد، ارتباط مستمر دارد؛ همین‌طور که نمایندگان جمعیت در استانهای خود عمدتا از اعضای موثردر این شورا هستند.

او ادامه داد: ما ارتباط هماهنگ و منظمی با شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب داریم، مساله بعدی ارتباط ارگانیک و معنی‌دار جمعیت با خانه احزاب است که وظیفه صنفی در قبال احزاب دارد و در عین حال جایگاه خیلی مهمی دارد؛ به خصوص کمیته زنان آن کارهای بزرگی برای رفع تبعیض از زنان می‌تواند انجام دهد.

راکعی در پایان به لزوم ارتباط مستمر جمعیت زنان مسلمان نواندیش با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

203

کد خبر: 670858

وب گردی

وب گردی