نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی فردا برگزار می شود

نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی روز شنبه، 30مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت خانه، نشست ماهیانه هنرمندان، علاقمندان و اعضای خانه موسیقی روز شنبه، 30 مردادماه از ساعت 18 با همکاری واحد موسیقی فرهنگسرای ارسباران در این فرهنگسرا برگزار می شود.

اجرا های متنوع موسیقی در سبک های مختلف، سخنرانی، یادی از درگذشتگان ماه اخیر و شعرخوانی شاعران جوان از جمله برنامه های این نشست خواهد بود.

نشست های ماهیانه خانه موسیقی بطور مستمر از سال 1389 در یکشنبه های آخر هر ماه برگزار شد که با اجرا های موسیقی در سبک های مختلف، اجرای پیشکسوتان موسیقی، معرفی استعداد های جوان، معرفی تازه های کتاب و آلبوم و موسیقی مناسبتی همراه بود که به محدودیت فضا امکان پذیرایی طیف گسترده علاقمندان برای حضور در نشست نبود.

نشست تیرماه با یادی از دو هنرمند درگذشته مصطفی کمال پورتراب(موسیقی دان) و عباس کیارستمی(کارگردان مشهور جهانی) و همچنین با اجراهای موسیقی در سبک های مختلف برگزار شد.

طبق تفاهم نامه امضا شده بین حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) و محسن سلیمانی(مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران) نشست های ماهیانه خانه موسیقی در آن فرهنگسرا برگزار می شود. با هدف پربار تر شدن نشست های خانه موسیقی و استفاده از سالن مجهز فرهنگسرای ارسباران برای اجرای گروه های متعدد موسیقی و همچنین گنجایش بیشتر علاقمندان حاضر در نشست ها، در روز های شنبه آخر هر ماه و با همکاری هر دو طرف در سالن اصلی آن فرهنگسرا برگزار می گردد.

502502

کد خبر: 670865

وب گردی

وب گردی