رحمانیان: امیدوارم مردم هیچ گاه کودکان مبتلا به سرطان را تنها نگذارند

نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر ایرانی گفت: «هنرمند از یک دل‌مشغولی و دغدغه اجتماعی پا به عرصه هنر می‌گذارد. بنابراین هنرمند نباید وظیفه خود را پرداختن به اموری چون فیلم‌سازی، مجسمه‌سازی، نمایشنامه‌نویسی و امثالهم بداند و در این زمینه محدود شود.»

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی محک محمد رحمانیان، با بین این مطلب افزود: «همواره باید توجه اصلی و کانون توجه هنرمندان به امور عام المنفعه و مراکزی شبیه محک باشد تا یک بیماری و درد اجتماعی چون سرطان ریشه‌کن شود. اگر هنرمندان بتوانند دل‌مشغولی‌های خود را به دل‌مشغولی مؤسساتی چون محک نزدیک سازند، اتفاق بزرگی در جامعه به وقوع می‌پیوندد.»

رحمانیان که به تازگی نمایش «آدامسخوانی» را بر صحنه برده است گفت: «امیدوارم هنرمندان از وظیفه تاریخی خود شانه خالی نکنند.»

او در پایان با بیان اینکه محک به یک ساختمان و دو مرکز رفاهی محدود نمی‌شود، تاکید کرد: «کارکنان و داوطلبان این مؤسسه با جان و دل فعالیت می‌کنند و باعث شده‌اند تا این مؤسسه تا امروز فعالیت کند و بتواند سال‌ها و قرن‌ها بعد از این نیز بتواند از کودکان مبتلا به سرطان حمایت کند. امیدوارم مردم هیچ گاه کودکان مبتلا به سرطان را تنها نگذارند.»

20106

کد خبر: 670875

وب گردی

وب گردی