سلیمی: توهین از جانب هر کس در هر لباسی باشد قابل دفاع نیست

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: اگر با توهین کنندگان و افترا زنندگان در انتخابات مجلس دهم برخورد شده بود امروز شاهد توهین به رییس‌جمهور نبودیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: بداخلاقی و توهین از جانب هر کس در هر لباسی باشد قابل دفاع نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: دادستان کل کشور باید به بداخلاقی‌های انتخابات ورود کند و نگوید دیر شده و انتخابات تمام شد، مسیر تخریب و توهین تمام نشده است.

وی خواستار اجرای قانون مجازات متخلفان انتخابات شد و تاکید کرد: تا وقتی که کاندیداها، هواداران و تخریب‌کنندگان اراده جدی در مسئولان قضایی و اجرایی برای برخورد نبینند، تخریب و توهین ادامه می‌یابد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس بر احترام مقامات و کارگزاران نظام در هر رده سازمانی تاکید کرد و افزود: هر کس جزو مقامات است باید احترامش حفظ شود و توهین و تخریب در شان نظام جمهوری اسلامی نیست. این سخن به معنای بستن دهان منتقدان نیست. انتقاد سازنده حق منتقدان است. مرز توهین و انتقاد باید روشن شود. متاسفانه برخی به اسم انتقاد هر ناروایی را بر زبان جاری می‌کنند کما اینکه گاه به اسم توهین زبان منتقدان را می‌بندند.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توهین به رییس‌جمهور و سایر مسئولان نظام را غیرقابل دفاع دانست و تاکید کرد: علاوه بر برخورد با توهین کنندگان به رییس‌جمهور باید با توهین کنندگان به همه مسئولان و کارگزاران نظام برخورد شود. اگر به این مسئله توجه نشود کل نظام و کشور آسیب می‌بیند.

202/201

کد خبر: 671013

وب گردی

وب گردی