تئاترشهر به استقبال جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک می رود

نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی و فرعی مجموعه تئاتر شهر جمعه ۲۹ مرداد ماه به اجرای خود پایان دادند تا این مجموعه برای شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مهیا باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، در آستانه آغاز شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، مجموعه تئاتر شهر با پایان نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و پلاتو اجرا، خود را آماده برگزاری این رویداد بزرگ هنری کشور می کند.

نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد، نمایش «سفر به نهایت دور» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری در تالار چهارسو، «خوشبختی های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی نادر برهانی مرند، فرهاد امینی و کارگردانی آزاده انصاری در تالار سایه، «مده آ» به کارگردانی شهاب آگاهی در تالار قشقایی و «بچه تابستان» به کارگردانی دریا نظری در پلاتو اجرا آثار نمایشی محسوب می شدند که طی هفته های گذشته در مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر بودند.

تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای اول تا هفتم شهریور میزبان آثار نمایشی به صحنه رفته در شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک خواهد بود.

502502

کد خبر: 671044

وب گردی

وب گردی